Subject: Tööloataotlus 11251 Viimsi-Rohuneeme km 1,1-1,5 (ehitusgeoloogilised uuringud)
From: Rene Kübar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 08:56:57 +0300

Tere

Saadan tööloataotluse Viimsi-Rohuneeme teele ehitusgeoloogiliste uuringute
tegemiseks. Manuses tööloataotlus ja kooskõlastatud uuringukava ja
kooskõlastatud liikluslahendus.

Lugupidamisega,

Rene Kübar

juhatuse liige

Pinnaseuuringud OÜ

tel +372 5536289

[email-masked]

Vana-Tartu mnt 22c | 75304 Järveküla

www.pinnaseuuringud.ee <http://www.pinnaseuuringud.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.